Nakon skoro tjedan dana neplanirane talasoterapije u Istri Nikola se proglašava (dovoljno) zdravim za putovanje i penjanje. Na putu do kalničkog granita odlučujemo stati u Sloveniji blizu Tolmina d...

Pozdrav svima,

Kranjec i ja smo proveli tjedan dana u zapadnim Alpama pa da malo javim dojmove. Okvirna ideja je bila aklimatizirati se par dana na Monte Rosi u sklopu visokogorske škole t...

Sabo

U subotu smo Sabo i ja penjali smjer Češnovar-Srakar, VI/IV-V, 230m, u stijeni Kogela. Kako nemamo saznanja da je netko iz AOM to ikada penjao, evo kako smo ga mi doživjeli...

Za početak ...

Zeko

Usprkos jasnim znakovima proljeća, idejni četvorac u sastavu Medić, Prpić, Sabolić, Baniček odlučio je zaputiti se u zapadne Alpe, protkani strahovima o hladnim tuševima u slapovima. Bukirali smo s...

Ivonž

Bok svima,

Prošli tjedan smo u kombinaciji Medić, Ivona i ja proveli u Aosta dolini tražeći dobre uvjete za led i turnu skijaču. Inicijalno je s nama trebao biti Prpa, ali ga je nažalost bolest ...

Sabo

Ponijelo me malo ovo pisanje izvještaja! :-)

Zapravo, već dugo si mislim kako treba složit ovaj izvještaj; previše toga kvalitetnog je ispenjano u tih nekoliko dana da ne bi ostalo zabilj...

Paklenička jesen
2022-10-19

Bili u Paklenici... Tea, Jelena, Bronx i ja... u subotu penjali Zimski cvijet, 6a+, u Velikom Ćuku... lijepi smjer, onak fizički malo jači po dobrim grifovima, taman kak volim! :-) Mjestimično se p...

Zeko

Ove godine se Nikoli (Prpiću) i meni smilovala prognoza pa smo uspjeli 10-ak dana biti u Alpama. Uvjeti za 4-tisućnjake su bili koma pa smo se držali suhe stijene. "Ukratko" dojmovi ako se netko ima s...

Štrudlagrad
2022-07-19

Omađijani online gastronomskom ponudom austrijskih planinarskih domova, odlučili smo isprobati kolače in vivo i u skladu s time organizirati izlet. Škoda nr. 1 (nr. 2 je Gospić) u sastavu Prpa,...

Ivonž

Nakon Bavarske i godinu dana čekanja opet je došao taj dan, ali ovaj put nismo u originalnom sastavu. Ovaj put smo napravili par izmjena i pozvali prijatelja, mladog perspektivnog alpinista pripravn...

Dance

Poštovani kolege, drage alpinistice i alpinisti, Nedeljko Košut bio je reški alpinist koji se 8.7.1950. Smrtno unesrećio penjavši u Dolškoj škrbini. Prije toga se očito zamjerio Stane Bergant jer su ...

Prpa

Penjao sam ovaj vikend s pročelnicom Komisije za alpinizam (u ostatku teksta Tea) u Grintovcu. S obzirom da je meni malo naporan idući tjedan s ispitima, odlučili smo se za nešto ležernije, a izbor je...

Sabo

U sklopu kampa u Sloveniji od 4 dana prošlog tjedna uspio sam otići i u jedan smjer koji mi je bio ozbiljan pa reko da napišem i kratki izvještaj Tin (AOŽ I ja) smo se dogovarali da bi probali ...

Glumac

U subotu smo Tea Č., Gospić, Jelena i ja odlučile otvoriti sezonu penjanja suhe stijene u Alpama. Prema slovenskim izvještajima južne stijene bi trebale biti bez snijega pa se odlučujemo za Prisojnk z...

Iva M

Kratki filmić iz smjera Omladinka na Kleku penjanog u ljeto prošle godine. Penjali Goran Glumac (autor), Ivona Baniček i Ivan ...

Penjali:
Ivana Mance-Danijel Salopek
Tea Glumac-Goran Glumac

Link na kratak video uradak.

...

Glumac

Sabo, Danica i ja se dogovaramo za jednodnevni izlet u Sloveniju. Ograničenja koja imamo: slobodni smo samo u nedjelju i vrijeme ne izgleda baš nešto iza 15h. Lako se dogovaramo za smjer - Sabo i D...

U Cham smo stigli 1.8.2021. u popodnevnim satima i kako nam se vrijeme smiješilo slijedećih dan-sva odlučujemo da odmah sutra ujutro idemo na Plan d'Aiguille plato i da ćemo popesti 2 smjera u 2 da...

Evo mali izvještaj od vikenda:

Prvo nas je bilo 5 u planu za Paklenicu za moj auto. Loša prognoza je otjerala troje i ostali smo Sabo i ja.
Niš pada dogovor da i dalje idemo, stara c...

Bok svima,

Evo da napokon podijelim dojmove sa svima kako nam je bilo u sjevernoj Triglavskoj stijeni prošli vikend :)

Iako sam trebala penjati s Brajksijem neke kraće smjerove ...

TeaGlu

Dream team od prije ~5 godina (Tomašek, Kranjec i Bejuk) i ja krenuli smo u nedjelju (13.6.) razvaliti neki smjer u Anića kuku.

Kranjec i Bejuk su odabrali Nostalgiju, a ćaća i ja Klin (6...

Antisa
Ljubljanska smer
2021-07-06

Samo ću reći da za ovaj smjer ne trebaju dobre naočale jer je u hladu ali je zato potrebno jako srce (čitaj not for the faint hearted).

Sabo i ja smo u subotu odlučili penjati nekaj novo...

Moje prve Alpe
2021-07-02

Dobro veče,

Evo sutra idemo u Paklu, novi dužinci, nova sjećanja pa da ne zaboravim napisati nešto o svojim prvim Alpama :)

Produženi vikend, 18. do 22.06. fantastična šestorka ...

TeaGlu

U srijedu popodne polazi Caddy u sastavu Glumica, Ivona, Koki i ja iz Zagreba te uz isprobavanje lokalnih pivskih delicija u Slunju, prolaske ilegalnim trasama oko Plitvica i desant na bureke u Kor...

Sabo

Kako je Goca najavio - bit će izvještaja od vikenda :)

Ovo moje nije baš izvještaj nego više doživljaj...

Došli smo u petak kasno navečer kod našeg Peke koji nas je iznenadio gu...

TeaGlu

Nakon ovakvog vikenda očekuje se veći broj izvještaja, posebice od onih ljudi koji nemaju višesatne rupe u sjećanju uzrokovane dobrim starim tvrdim partijanjem.

Osim što su se sklopila ne...

Bribir
2021-04-07

Evo da se i ja napokon nadovežem s izvještajem za ovaj vikend.

Glumac

Sa školicom se prošli vikend išlo na Čikolu pa smo Fićo, Robi i ja nedjelju iskoristili za penjanje klasika kojeg su 2017. ispenjali Slovenci (ista ekipa koja penje i klasike na Bribiru). Smjer se ...

Bribir 6.-7.3.
2021-03-14

Kulturno Umjetničko Društvo idu divlje svinje

Prošli vikend 6-7.3.2021. Iva M i ja smo se zaputili na Bribir s ciljem istraživanja stijene i penjanja klasika. Pošto imam viksu dolje pretv...

Prpa

"Prvi smjerovi se u vodu bacaju"

Prošli vikend, Deotto, Boki, Balun, Bacic i ja zaputili smo se prema Strogiru. Za mene je ovo, nažalost, bilo prvo penjanje nakon školice, tako da sam bio...

Mlađo
Bribir, 27.02.
2021-03-02

"Sve se trese i biljke me jebu" .Iva M.

Nažalost neki dežuraju vikendom pa se treba zadovoljit i jednodnevnim izletima.
Napokon je došao taj dan, godinu dana nakon što sam istražio t...

Nedelja na Strogiru
2021-03-01

Jucer smo Sabo, Glumac i ja otisli do Strogira penjat Sumsku vilu (6a+). Vreme je bilo divno, jako sunce, taman vjetra da raznosi kosicu i ugodnih 10ak stupnjeva.

Smjer se nalazi u sekto...

Brajksi
Bribir
2021-02-26

Prošlu subotu pao je dogovor da se ode do Bribira napokon penjati dužince (nakon već podosta odlazaka ove zime na sportiće). Sada već standardna četvorka koja je cijelu zimu skupa penjala sportiće...

Glumac

Za vikend smo Maša, Tea Čalogović, Ivona i ja bile Krku pa evo kratki izvještaj budući da se spominje kao nova potencijalna lokacija za LJAŠ.

U subotu smo penjale na stijeni Gaber, na jug...

Iva M

Za praznik u srijedu smo otišli na jednodnevni izlet na Strogir. U auto su se strpale dvije naveze: Tušinec-Mlačić i Prpić-ja. Oni su penjali Tri mesara buhu klala i Long step. A Nikola i ja se odl...

Kliknite za video GDSK 2020 (obavezno uključiti zvuk!)...

Glumac

Dakle, nas 5 zgiljali smo već u ponedjeljak put Dalmacije da iskoristimo tjedan dobrog vremena uoči jubilarnog, desetog, GDSK-a. Popodne smo se malo upenjavali po sportskim smjerovima u Omišu, a ut...

Zeko

Vraćamo se s Dabrova te shvatim da je vrijeme napokon složit izvještaj s Biokova od prošlog tjedna, s obzirom da smo riješili preko 1500m stijene. 5-člana banda (Glumac i njegov ljubimac Caddy kao ...

Sabo

Robi i ja smo malo penjali klasike u Dalmaciji i u subotu išli na Mosor film festival pa evo ukratko dojmovi...
Krenuli smo prema Dalmaciji u četvrtak, prespavali i počeli s penjanjem u petak....

Ne baš perolako
2020-08-05

Četiri sata i trideset i nešto minuta ujutro, naveza Sabolić-Mlačić kreće iz Zadra za Paklenicu; pokušava se alpski start. Oko 5:40, na parkiralištu u kanjonu se opremaju barem tri naveze/sportićka...

Mlačić

Evo sa zakašnjenjem moj izvještaj o road tripu po Jadranu (10. – 24.06.). Ispalo je poprilično predugačko, jebiga, ispričavam se unaprijed.

Tajnica mi napokon daje blagoslov da mogu i...

Paklenički gemišt
2020-07-20

U ovaj 'nepodnošljivo vreli' ljetni vikend Romana i ja odlučismo potražiti osvježenje u Paklenici. Za subotu smo si napikirali miks smjerova u Debelom kuku, 2 dužine Zgrešenog, 2 dužine Johnnya, a ...

Klek
2020-07-14

Bili Romana i ja na Kleku... sredili za početak brzinski Šeprtlju i Mangupski pa kratki piknik i onda u HPD 90. E, to je već ozbiljniji smjer, ali lijep. Detalj u prvoj dužini je odmah na ulazu, ...

Zeko

Vec sam neko vrijeme htio u taj smjer i gruntal si kak bi Sabo i ja to napali, znao sam samo da je ozbiljno penjanje u pitanju (VI- detalj ili A2) ali da je 2013. pokojni Milas preklinao dosta toga...

Brajksi

11.-14.06. Paklenica

Došao je i prvi dugi vikend u lipnju... četiri dana na raspolaganju kao naručeni za penjače gladne stijene! Tko bi se nadao da Koki i ja nećemo uspjeti nać...

Ekipa,

imao sam tu cast penjati s mladim asom Sabom prosli petak u Kamniskim alpama. Bio mu je to prvi put u dugom smjeru u Sloveniji i nije ga boljelo. Cak mi je rekao da mozemo ponovno....

16.-17.05. Krk

Konačno smo dočekali ukidanje propusnica! Premda su mnogi već pohodili Okić i Terihaj, slobodno kretanje po Hrvatskoj doživjeli smo kao puštanje s lanca. I dok s...

Izvještaj Kogel
2020-05-26

Marko Bejuk i ja smo jucer otisli na Kogel u Kamniske Alpe penjat Zupanovu smer.
Trebali su s nama jos ici 2 jaka momka ali su otkazali zbog svakojakih problema pa smo na kraju otisli samo nas...

Paklenica 21.-26.5.
2020-05-26

Malo kasnim, ali dužan sam izvještaj od prošlog vikenda iz Paklenice. Povezao sam 6 dana u kanjonu pa bi bilo u redu i da napišem nešto. Auto sastava Koki, famozni Deda, njegova cura Helena i ja, j...